PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan

  • masa pelepasan:2024-02-18 17:02:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:516
  • Penerangan pantas:

    Prato,Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudan

Kandungan artikel

Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.

Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta, dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah, kita akan menganalisis bagaimana untuk memilih jambatan boarding tetap dan bagaimana untuk memecahkan kesulitan penyelenggaran?

PratoSimpan minyak di lokasi yang bersih dan berhati-hati bila berubah atau mengisi bahan bakar. Only use a cleaning funnel equipped with a fine mesh filter to pour oil from the container into the oil tank. Sudah tentu, minyak yang anda gunakan sepatutnya jenis yang direkomendasikan oleh pembuat.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai,PratoJembatan naik hidraulik tetap,PratoFixed boarding bridge, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

KandaharPenggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country,PratoPembuat paksi naik, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.


PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan



Sebelum menghasilkan jambatan papan, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

Jembatan pengangkutan hidraulik dipasang di sisi platform kargo, dihapuskan dengan tanah dan sisi platform kargo. Dek jambatan jambatan boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujung luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah daripada pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kargo. Ia digunakan secara luas di pelabuhan, platform, gudang, dan tempat lain. Rancangan khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, kapasitas pembawa muatan, dll. mengikut keperluan yang berbeza pengguna.

Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

PerincianSebagai peralatan pengangkutan bantuan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke dalam kereta, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan kereta untuk memenuhi pengangkutan dan muatan dan lepaskan barang. Kerana penghantaran sering, penggunaan sering, dan tekanan muatan tinggi barang di pelabuhan penghantaran, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.


PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan



Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Kejujuran dan keuntungan bersamaLangkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.

Operasi kawalan elektronik mudah, tekan butang, dan papan penyesuaian akan naik secara automatik; Lepaskan butang, menyesuaikan papan untuk menurunkan berat badannya sendiri dan letakkan papan pendaratan daun longgar pada trak untuk digunakan.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

PratoSambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Jembatan naik bimbit adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian ketinggian menetapkan jambatan antara trak dan platform gudang, dan memuatkan dan memuatkan trak seperti garpu boleh memandu secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan kargo besar. Hanya satu orang yang diperlukan untuk mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Panggilan jambatan membolehkan syarikat mengurangi jumlah kerja yang signifikan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.


PratoMaklumat produk lain
  • KaposvarLift hidraulik menegakLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja

    KaposvarLift hidraulik menegakLangkah berjaga-jaga operasi di tempat kerja

  • PatiyaStabilisasi Tengah TransformerUjian berdasarkan

    PatiyaStabilisasi Tengah TransformerUjian berdasarkan

  • LatinaPlatform angkat hidraulik tetapSerlahkan standard profesional

    LatinaPlatform angkat hidraulik tetapSerlahkan standard profesional

  • LatinaJembatan boarding logistikSemakin murah harganya, semakin baik

    LatinaJembatan boarding logistikSemakin murah harganya, semakin baik

  • LegeonovoJembatan naik hidraulik bergerakApakah rintangan kenaikan yang berterusan

    LegeonovoJembatan naik hidraulik bergerakApakah rintangan kenaikan yang berterusan

  • LegeonovoTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriApakah faktor luaran yang mempengaruhi pe

    LegeonovoTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriApakah faktor luaran yang mempengaruhi pe

  • LegeonovoLift kecil dupleks rumah tanggaKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian

    LegeonovoLift kecil dupleks rumah tanggaKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian

  • KhagrachariStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaAdakah jenama itu bagus?

    KhagrachariStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaAdakah jenama itu bagus?

  • segera:Peringatan: Maklumat PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan memberi anda PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan oleh syarikat kami, perkhidmatan PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan. PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PratoTrain boarding bridgeKecemerlangan lakonan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!